متدولوژی فروش یعنی شما بر اساس یک برنامه ریزی دقیق، بهترین روش فروش را انتخاب می کنید. قطعاً روش فروش برای هر کسب و کاری متفاوت است، بنابراین هر شغل به یک استراتژی مجزا برای فروش نیاز دارد. قبل از ورود به دنیای فروش، باید نگاهی به برنامه های بازاریابی نیز داشته باشیم. یک مدیر باید برای فروش بیشتر، تیم فروش خود را آموزش دهد. شرکت در دوره های فروش هم برای تمام شرکت ها و سازمان ها پیشنهاد می شود.
در دنیای برنامه ریزی برای فروش و دوره های متدولوژی فروش، توجه به “قیف فروش” اهمیت دارد. قیف فروش تعریف خاص خود را دارد. مدیران بازاریابی در شرکت ها با این واژه آشنا هستند اما بسیاری هم فقط نامی از آن شنیده اند اما روش اجرای بهتر آن را نمی دانند! این روش ها در چند سال اخیر در قالب دوره های آموزش فروش مورد استقبال واقع شده اند.
:: برچسبها:
متدولوژی فروش ,
قیف فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0